Reduktory

arrow

Reduktor LANDIRENZO LI02

Reduktor- parownik model LI 02, jednostopniowy, sterowany elektronicznie. Zalecany do samochodów wyposażonych w silniki wolnossące o 2,3,4 cylindrach i mocy maksymalnej do 136 KM. W parowniku gaz jest podgrzewany i rozprężany do postaci gazowej. Energia cieplna jest odbierana z układu chłodzenia silnika. Ciśnienie gazu jest redukowane a jego wartość jest ustalana na podstawie obciążenia silnika.

part
arrow

Reduktor LANDIRENZO LI10

Reduktor - parownik model LI10 firmy, jednostopniowy, sterowany elektronicznie. Zalecany do samochodów wyposażonych w silniki o mocy maksymalnej do  200 KM. W parowniku gaz jest podgrzewany i rozprężany do postaci gazowej. Energia cieplna jest odbierana z układu chłodzenia silnika. Ciśnienie gazu jest redukowane a jego wartość jest ustalana na podstawie obciążenia silnika. Posiada wbudowany elektrozawór oraz filtr fazy ciekłej.

part
arrow

Reduktor LANDIRENZO NG1 CNG

Reduktor CNG, model NG 1, jednostopniowy, sterowany elektronicznie, zalecany do silników wolnossących i doładowanych.  Reduktor redukuje ciśnienie gazu z aż 200 bar na wejściu od butli CNG do tylko 2 bar na wyjściu na listwę wtryskową. Wydajność reduktora to 22 Kg / h. Reduktor posiada  elektrozawór odcinający dopływ gazu podczas pracy na benzynie i zawór bezpieczeństwa.

part
arrow

Reduktor LANDIRENZO NG2-2 CNG

Reduktor CNG, model NG 2-2, dwustopniowy, sterowany elektronicznie, zalecany do silników wolnossących i doładowanych.  Reduktor redukuje ciśnienie gazu z aż 200 bar na wejściu od butli CNG do tylko 2 bar na wyjściu na listwę wtryskową. Wydajność reduktora to 40 Kg / h. Reduktor posiada elektrozawór odcinający dopływ gazu podczas pracy na benzynie i zawór bezpieczeństwa.

part
arrow

Reduktor LOVATO RGJ3

Reduktor - parownik model RGJ-3, jednostopniowy, sterowany elektronicznie. Zalecany do samochodów wyposażonych w silniki o mocy maksymalnej do 170 KM. Pełni funkcję podgrzania ciekłego gazu LPG z  wykorzystaniem gorącej cieczy chłodzącej silnika i zmiany stanu skupienia LPG na gazowy z jednoczesną regulacją ciśnienia. Posiada wbudowany filtr fazy ciekłej LPG.

part
arrow

Reduktor LOVATO HP / SUPER HP

Reduktor, parownik model HP / SUPER HP, jednostopniowy, sterowany elektronicznie o dużej wydajności. Zalecany do samochodów wyposażonych w silniki 5,6,8 cylindrowe o mocy maksymalnej od 270 KM HP  do 315 KM SUPER HP. Pełni funkcję podgrzania ciekłego gazu LPG z  wykorzystaniem gorącej cieczy chłodzącej silnika i zmiany stanu skupienia LPG na gazowy z jednoczesną regulacją ciśnienia. Posiada wbudowany elektrozawór gazowy i filtr fazy ciekłej LPG.

part
arrow

Reduktor LOVATO RG80

Zmienia stan skupienia LPG z ciekłego na gazowy, jednocześnie redukując i regulując ciśnienie. Zalecany jest do silników o mocy maksymalnej do ok. 110 KM .

part
arrow

Reduktor LOVATO RG92

Zmienia stan skupienia LPG z ciekłego na gazowy, jednocześnie redukując i regulując ciśnienie. Zalecany jest do silników o mocy maksymalnej do ok.120 KM .

part
arrow

Reduktor LOVATO RMJ3 CNG

Reduktor CNG, model RMJ-3, dwustopniowy, sterowany elektronicznie.  Reduktor redukuje ciśnienie gazu z aż 200 bar na wejściu od butli CNG do tylko 2 bar na wyjściu na listwę wtryskową. Charakteryzuje się bardzo dużą wydajnością 40 kg/h. Reduktor posiada wbudowany filtr, elektrozawór odcinający dopływ gazu podczas pracy na benzynie i zawór bezpieczeństwa.

part