Reduktory

arrow

Reduktor LANDIRENZO LI02 Turbo

Reduktor LI02 - parownik LPG, jednostopniowy. Zalecany do samochodów wyposażonych w silniki wolnossące o 2,3,4 cylindrach i mocy maksymalnej do 149 KM. W parowniku gaz jest podgrzewany i rozprężany do postaci gazowej. Energia cieplna jest odbierana z układu chłodzenia silnika. Ciśnienie gazu jest redukowane a jego wartość jest ustalana na podstawie obciążenia silnika.

part
arrow

Reduktor LANDIRENZO LI10

Reduktor LI10 - parownik LPG, jednostopniowy, ze zintegrowanym elektrozaworem oraz filtrem fazy ciekłej. Występuje w wersjach: standard do silników wolnossących oraz „turbo” do silników doładowanych. Zalecany do pojazdów wyposażonych w silniki o mocy maksymalnej do 200KM.  W parowniku gaz jest podgrzewany i rozprężany do postaci gazowej. Energia cieplna jest odbierana z układu chłodzenia silnika. Ciśnienie gazu jest redukowane a jego wartość jest ustalana na podstawie obciążenia silnika. Posiada wbudowany elektrozawór oraz filtr fazy ciekłej.

part
arrow

Reduktor LANDIRENZO NG1 CNG

Reduktor CNG, model NG 1, jednostopniowy, sterowany elektronicznie, zalecany do silników wolnossących i doładowanych.  Reduktor redukuje ciśnienie gazu z aż 200 bar na wejściu od butli CNG do tylko 2 bar na wyjściu na listwę wtryskową. Wydajność reduktora to 22 Kg / h. Reduktor posiada  elektrozawór odcinający dopływ gazu podczas pracy na benzynie i zawór bezpieczeństwa. NG1 obsługuje pojazdy wyposażone w silniki o mocy do 150 KM.

part
arrow

Reduktor LANDIRENZO NG2-2 CNG

Reduktor CNG, model NG 2-2, dwustopniowy, sterowany elektronicznie, zalecany do silników wolnossących i doładowanych.  Reduktor redukuje ciśnienie gazu z aż 200 bar na wejściu od butli CNG do tylko 2 bar na wyjściu na listwę wtryskową. Wydajność reduktora to 40 Kg / h. Reduktor posiada elektrozawór odcinający dopływ gazu podczas pracy na benzynie i zawór bezpieczeństwa. NG 2-2 obsługuje pojazdy wyposażone w silniki o mocy do 220 KM.

part
arrow

Reduktor LOVATO RGJ 3.2L

Reduktor - parownik model RGJ-3.2, jednostopniowy, sterowany elektronicznie. Zalecany do samochodów wyposażonych w silniki o mocy maksymalnej do 170 KM. Pełni funkcję podgrzania ciekłego gazu LPG z  wykorzystaniem gorącej cieczy chłodzącej silnika i zmiany stanu skupienia LPG na gazowy z jednoczesną regulacją ciśnienia. Posiada wbudowany filtr fazy ciekłej LPG.

part
arrow

Reduktor LOVATO UHP

Reduktor, parownik model UHP, parownik, jednostopniowy, sterowany elektronicznie o dużej wydajności. Zalecany do samochodów wyposażonych w silniki 5,6,8 cylindrowe o mocy maksymalnej ok 270 KM HP do 315 KM SUPER HP. Pełni funkcję regulatora ciśnienia gazu LPG z wykorzystaniem gorącej cieczy chłodzącej silnika do zmiany stanu skupienia LPG na gazowy. Posiada wbudowany elektrozawór gazowy i filtr fazy ciekłej LPG.

part
arrow

Reduktor LOVATO RGV

Reduktor – parownik do instalacji z mikserem-mieszalnikiem, sterowany podciśnieniowo. Występuje w wersjach: RGV90 - dla silników o mocy do 130KM, oraz RGV140 - dla silników o mocy od 130 do 190 KM

part
arrow

Reduktor LOVATO RGE

Reduktor – parownik do instalacji z mikserem-mieszalnikiem, sterowany elektronicznie. Występuje w wersjach RGE90 – dla silników o mocy do 130KM, RGE140 – dla silników o mocy od 130 do 190 KM, oraz RGE220 dla silników o mocy powyżej 200KM.

part
arrow

Reduktor LOVATO RMJ3.2 CNG

Reduktor CNG, model RMJ-3, dwustopniowy, sterowany elektronicznie.  Reduktor redukuje ciśnienie gazu z aż 200 bar na wejściu od butli CNG do tylko 2 bar na wyjściu na listwę wtryskową. Charakteryzuje się bardzo dużą wydajnością 40 kg/h. Reduktor posiada wbudowany filtr, elektrozawór odcinający dopływ gazu podczas pracy na benzynie i zawór bezpieczeństwa.

part
arrow

Reduktor EMMEGAS ML14

Reduktor - parownik model ML14, jednostopniowy, sterowany elektronicznie. Zalecany do samochodów wyposażonych w silniki o mocy maksymalnej do  140 KM. W parowniku gaz jest podgrzewany i rozprężany do postaci gazowej. Energia cieplna jest odbierana z układu chłodzenia silnika. Ciśnienie gazu jest redukowane a jego wartość jest ustalana na podstawie obciążenia silnika. Posiada wbudowany elektrozawór oraz filtr fazy ciekłej.

part
arrow

Reduktor EMMEGAS ML04XJ

Reduktor- parownik model ML04XJ, jednostopniowy, sterowany elektronicznie. Zalecany do samochodów wyposażonych w silniki wolnossące i doładowane, posiadające od 2 do 8 cylindrów i mocy maksymalnej do 220 KM. W parowniku gaz jest podgrzewany i rozprężany do postaci gazowej. Energia cieplna jest odbierana z układu chłodzenia silnika. Ciśnienie gazu jest redukowane a jego wartość jest ustalana na podstawie obciążenia silnika.

part
arrow

Reduktor EMMEGAS XJ-TDM

Reduktor- parownik model XJ-TDM, jednostopniowy-dwukomorowy, sterowany elektronicznie. Zalecany do samochodów wyposażonych w silniki wolnossące i doładowane, posiadające od 5 do 8 cylindrów i mocy maksymalnej do 350 KM. W parowniku gaz jest podgrzewany i rozprężany do postaci gazowej. Energia cieplna jest odbierana z układu chłodzenia silnika. Ciśnienie gazu jest redukowane a jego wartość jest ustalana na podstawie obciążenia silnika.

part
arrow

Reduktor LI10 MAGG

Nowy Reduktor-parownik LPG, jednostopniowy, ze zintegrowanym elektrozaworem oraz filtrem fazy ciekłej o powiększonej wydajności. Występuje w wersjach: standard do silników wolnossących oraz „turbo” do silników doładowanych. Zalecany do pojazdów wyposażonych w silniki o mocy maksymalnej do 270KM. Charakteryzuje się wyższym ciśnieniem roboczym oraz wysokoprzepływowym elektrozaworem.

part

Ta strona korzysta z plików cookies. Sprawdź naszą politykę prywatności żeby dowiedzieć się więcej.

Akceptuję