Czujnik temperatury montuje się na przewodzie cieczy chłodzącej, bezpośrednio przed reduktorem. Sygnał z tego urządzenia przekazywany jest do sterownika, uzupełniając serię informacji potrzebną do bezawaryjnego funkcjonowania silnika na gazie.
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej pobiera odczyt temperatury , bezpośrednio z reduktora. Sygnał przekazywany jest do sterownika, uzupełniając informacje, potrzebne do bezawaryjnego funkcjonowania silnika na gazie.
Czujnik P/T/MAP przekazuje do sterownika informacje o bieżącym ciśnieniu i temperaturze gazu dostarczonego do listwy wtrysku gazu. Dodatkowo mierzy ciśnienie absolutne w układzie zasysania powietrza do silnika.
Czujnik odpowiada za odczytywanie i przesyłanie informacji dotyczących poziomu paliwa LPG w zbiorniku.
Czujnik odpowiada za odczytywanie i przesyłanie informacji dotyczących poziomu paliwa LPG w zbiorniku.
Czujnik odpowiada za pomiar temperatury i ciśnienia gazu w fazie lotnej, na listwie wtryskowej.
Czujnik P/T/MAP przekazuje do sterownika informacje o bieżącym ciśnieniu i temperaturze gazu dostarczonego do listwy wtrysku gazu. Dodatkowo mierzy ciśnienie absolutne w układzie zasysania powietrza do silnika.
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej pobiera odczyt temperatury , bezpośrednio z reduktora. Sygnał przekazywany jest do sterownika, uzupełniając informacje, potrzebne do bezawaryjnego funkcjonowania silnika na gazie.
Czujnik P/T/MAP przekazuje do sterownika informacje o bieżącym ciśnieniu i temperaturze gazu dostarczonego do listwy wtrysku gazu. Dodatkowo mierzy ciśnienie absolutne w układzie zasysania powietrza do silnika.Czujnik temperatury cieczy chłodzącej pobiera odczyt temperatury , bezpośrednio z reduktora. Sygnał przekazywany jest do sterownika, uzupełniając informacje, potrzebne do bezawaryjnego funkcjonowania silnika na gazie.