System tradycyjny I generacji przeznaczony do samochodów zasilanych gaźnikiem – zasilanie przez mikser, bez katalizatora spalin. Zalecany jest do silników o mocy maksymalnej do ok. 110 KM.
Reduktor – parownik do instalacji z mikserem-mieszalnikiem, sterowany podciśnieniowo. Występuje w wersjach: RGV90 - dla silników o mocy do 130KM, oraz RGV140 - dla silników o mocy od 130 do 190 KM
Przełącznik elektroniczny posiada następujące funkcje: dwie pozycje wyboru zasilania: gaz/benzyna, wskazanie rodzaju i ilości pozostałego paliwa aktualnie używanego, przy użyciu diód świetlnych. Jest ponadto wyposażony w sygnał akustyczny, który aktywuje się w następujących warunkach: powrót do zasilania benzyną z powodu braku paliwa LPG, lub powrót do zasilania benzyną w celu dokonania diagnostyki systemu.
Elektrozawór odcina dopływ benzyny do układu zasilania silnika podczas pracy na gazie. Dodatkowo posiada ręczną możliwość odblokowywania dopływu powietrza do gaźnika.
Elektrozawór odcina dopływ gazu do reduktora kiedy instalacja pracuje w trybie zasilania benzyną.Filtr oczyszcza gaz w fazie ciekłej, głównie z zabrudzeń mechanicznych.