Sterownik (komputer ECU) zarządzający systemem zasilania gazowego OMEGAS, wyposażony w podłączenie do EOBD. Strategia kontroli elektronicznej jest zarejestrowana na mapie sterowania wtryskiwaczami gazu, która zawiera także wartości obrotów silnika i czasów wtrysku benzyny. Czujnik ciśnienia i temperatury gazu są częścią składową systemu i wysyłają sygnały skierowane do komputera, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pojazdu. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej zainstalowany przed reduktorem dostarcza sygnał wykorzystywany do korygowania składu mieszanki względem temperatury oraz określenia momentu przejścia z benzyny na gaz po uruchomieniu pojazdu. Przejście w tryb pracy na gazie uzależnione jest również od czasu jaki minął od uruchomienia pojazdu i od prędkości obrotowej silnika. Sterownik posiada możliwość pełnego zarządzania paliwami, podstawowym oraz alternatywnym. Może w żądanym momencie wyłączać pojedyńcze cylindry zasilane benzyną lub dodać benzyny do mieszanki powietrzno-gazowej. Funkcja rozszerza paletę nietypowych i wymagających silników możliwych do adaptacji.
LANDIRENZO OMEGAS 4.0 to sterownik zarządzający systemem zasilania gazowego OMEGAS, został zaprojektowany i zbudowany dla pełnej integracji systemu gazowego z nowej generacji silnikami EUR4, EUR5 i EUR6.
Oferuje podłączenie do systemu OBDII (On Board Diagnostic II) aby:
• monitorować i korzystać z informacji o korekcjach benzynowych podczas działania na gazie,
• kompensować dawki pod kątem jakości i składu gazu.
• główne parametry pracy układu paliwowego widoczne w SW gazowym
• reset błędów układu OBD
Omegas 4.0 sprawdza połączenia/rozcięcia sygnałów wtryskiwaczy benzyny, diagnozuje pracę każdego z wtryskiwaczy gazu osobno, zarządza strategiami dotrysku benzyny podczas pracy na gazie, gwarantując znakomitą jakość i trwałość.
Prócz funkcjionalności zanych dotychczas jak:
- precyzyjna mapa gazowa
- Start&Stop
- Valvetronic
- płynne przejścia benzyna/gazbenzyna po osiągnięciu temperatury, po cut-off, jałowy na benzynie czy, wysokie obroty
- działanie wymuszone – przełącznik nieaktywny, funkcja flotowa
- zmiana sekwencji wtryskiwaczy gazowych
- pełne zarządzanie ekstrawtryskiem
- Split fuel – cykliczny wtrysk benzyny na jednym z cylindrów dla kontroli ciśnienia benzyny czy ochrony silnika
- automatyczny dodatek paliwa
- przejście na benzynę przy zbyt wysokich obrotach
- przejście na benzynę na biegu jałowym
OMEGAS 4.0 oferuje wiele nowych:
- diagnoza i zarządzanie odcięciem pompy paliwa
- regulacja jasności przełącznika
- regulacja głośności buzzera
- strategie anty-zgaszeniowe
- regulowana rozgrzewka wtryskiwaczy gazu
- dodatek paliwa aktywny przy wyprzedzeniu sekwencji
- przywołanie do serwisu na przegląd
- obsługa łączności bezprzewodowej (przez dodatkowy moduł)
- kontrolę pracy systemu przez aplikacje
Elektroniczna jednostka sterująca Landirenzo OMEGAS DIRECT 3.0 powstała z myślą o specyfice silników z wtryskiem bezpośrednim oraz w celu zapewnienia regularnego czyszczenia i konserwacji wtryskiwaczy tak, aby nawet podczas pracy na gazie możliwe było wtryskiwanie niewielkich ilości benzyny bezołowiowej w cyklach naprzemiennych. Cykle te minimalizują zużycie paliwa, są optymalizowane przez system i niezauważalne dla kierowcy.
OMEGAS DIRECT 3.0 umożliwia łączność z systemem OBDII (On Board Diagnostic II) pojazdu, komunikując się za pośrednictwem magistrali CAN lub K ze sterownikiem gazowym w celu zapobieżenia awariom. Funkcja diagnostyki sprawdza również podłączenie wtrysków benzyny oraz działanie poszczególnych wtrysków gazu.
Sterownik (komputer ECU) zarządzający systemem zasilania gazowego OMEGAS, wyposażony w podłączenie do EOBD. Strategia kontroli elektronicznej jest zarejestrowana na mapie sterowania wtryskiwaczami gazu, która zawiera także wartości obrotów silnika i czasów wtrysku benzyny. Czujnik ciśnienia i temperatury gazu są częścią składową systemu i wysyłają sygnały skierowane do komputera, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pojazdu. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej zainstalowany przed reduktorem dostarcza sygnał wykorzystywany do korygowania składu mieszanki względem temperatury oraz określenia momentu przejścia z benzyny na gaz po uruchomieniu pojazdu. Przejście w tryb pracy na gazie uzależnione jest również od czasu jaki minął od uruchomienia pojazdu i od prędkości obrotowej silnika. Sterownik posiada możliwość pełnego zarządzania paliwami, podstawowym oraz alternatywnym. Może w żądanym momencie wyłączać pojedyńcze cylindry zasilane benzyną lub dodać benzyny do mieszanki powietrzno-gazowej. Funkcja rozszerza paletę nietypowych i wymagających silników możliwych do adaptacji.
Nowy Sterownik (komputer ECU) zarządzający systemem zasilania gazowego LOVATO SMART, jest niewielkich gabarytów, co ułatwia montaż. Strategia kontroli elektronicznej jest zarejestrowana na mapie sterowania wtryskiwaczami gazu, która zawiera także wartości obrotów silnika i czasów wtrysku benzyny. Czujnik ciśnienia i temperatury gazu są częścią składową systemu i wysyłają sygnały skierowane do komputera, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pojazdu. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zainstalowany przed reduktorem dostarcza sygnał wykorzystywany do określenia momentu przejścia z benzyny na gaz po uruchomieniu pojazdu. Przejście w tryb pracy na gazie uzależnione jest również od czasu jaki minął od uruchomienia pojazdu i od prędkości obrotowej silnika. Sterownik posiada ponadto funkcje diagnostyczne oraz funkcje automatycznego powrotu na benzynę w przypadku awarii, bądź wypalenia gazu w zbiorniku.
Sterownik (komputer ECU) zarządzający systemem zasilania gazowego LOVATO SMART, jest niewielkich gabarytów ułatwiających montaż. Strategia kontroli elektronicznej jest zarejestrowana na mapie sterowania wtryskiwaczami gazu, która zawiera także wartości obrotów silnika i czasów wtrysku benzyny. Czujnik ciśnienia i temperatury gazu są częścią składową systemu i wysyłają sygnały skierowane do komputera, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pojazdu. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zainstalowany przed reduktorem dostarcza sygnał wykorzystywany do określenia momentu przejścia z benzyny na gaz po uruchomieniu pojazdu. Przejście w tryb pracy na gazie uzależnione jest również od czasu jaki minął od uruchomienia pojazdu i od prędkości obrotowej silnika. Sterownik posiada ponadto funkcje diagnostyczne oraz funkcje automatycznego powrotu na benzynę w przypadku awarii, bądź wypalenia gazu w zbiorniku.
Sterownik (komputer ECU) zarządzający systemem zasilania gazowego, wyposażony jest w diagnostykę OBD. Strategia kontroli elektronicznej jest zarejestrowana na mapie sterowania wtryskiwaczami gazu, która zawiera także wartości obrotów silnika i czasów wtrysku benzyny. Czujnik ciśnienia i temperatury gazu są częścią składową systemu i wysyłają sygnały skierowane do komputera, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pojazdu. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zainstalowany przed reduktorem dostarcza sygnał wykorzystywany do określenia momentu przejścia z benzyny na gaz po uruchomieniu pojazdu. Przejście w tryb pracy na gazie uzależnione jest również od czasu jaki minął od uruchomienia pojazdu i od prędkości obrotowej silnika. Sterownik posiada ponadto funkcje diagnostyczne oraz funkcje automatycznego powrotu na benzynę w przypadku awarii, bądź wypalenia gazu w zbiorniku.
Sterownik (komputer ECU) zarządzający systemem zasilania gazowego, wyposażony jest w diagnostykę OBD. Strategia kontroli elektronicznej jest zarejestrowana na mapie sterowania wtryskiwaczami gazu, która zawiera także wartości obrotów silnika i czasów wtrysku benzyny. Czujnik ciśnienia i temperatury gazu są częścią składową systemu i wysyłają sygnały skierowane do komputera, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pojazdu. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zainstalowany przed reduktorem dostarcza sygnał wykorzystywany do określenia momentu przejścia z benzyny na gaz po uruchomieniu pojazdu. Przejście w tryb pracy na gazie uzależnione jest również od czasu jaki minął od uruchomienia pojazdu i od prędkosci obrotowej silnika. Sterownik posiada ponadto funkcje diagnostyczne oraz funkcje automatycznego powrotu na benzynę w przypadku awarii, bądź wypalenia gazu w zbiorniku.
Kompaktowy sterownik zarządzający systemem zasilania gazowego LOVATO E-GO II, o małych wymiarach ułatwiających montaż. Strategia kontroli elektronicznej jest zarejestrowana na mapie sterowania wtryskiwaczami gazu, która zawiera także wartości obrotów silnika i czasów wtrysku benzyny. Czujnik ciśnienia i temperatury gazu, jest częścią składową systemu i wysyła sygnały do komputera, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pojazdu. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej , jest zainstalowany przed reduktorem i dostarcza sygnał wykorzystywany do określenia momentu przejścia z benzyny na gaz po uruchomieniu pojazdu. Przejście w tryb pracy na gazie, uzależnione jest również od czasu jaki upłynął od uruchomienia pojazdu, oraz prędkości obrotowej silnika. Sterownik posiada ponadto funkcje diagnostyczne, oraz funkcje automatycznego powrotu na benzynę w przypadku awarii, bądź wypalenia gazu w zbiorniku.
Sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu LOVATO EASY FAST DIRECT INJECTION do silników 3, 4, cylindrowych z bezpośrednim wtryskiem. Występuje w trzech wersjach dopasowanych do liości cylindrów oraz zaawansowania sterowania silnikiem. Odczytuje sygnały wtrysku paliwa, ciśnienia benzyny, temperaturę silnika, pozostaje w komunikacji ze sterownikiem silnika, za pośrednictwem szyny CAN.
Sterownik (komputer ECU) zarządzający systemem zasilania gazowego, wyposażony jest w diagnostykę OBD. Osługuje silniki 2, 3, i 4 cylindrowe. Strategia kontroli elektronicznej jest zarejestrowana na mapie sterowania wtryskiwaczami gazu, która zawiera także wartości obrotów silnika i czasów wtrysku benzyny. Czujnik ciśnienia i temperatury gazu są częścią składową systemu i wysyłają sygnały skierowane do komputera, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pojazdu. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zainstalowany przed reduktorem dostarcza sygnał wykorzystywany do określenia momentu przejścia z benzyny na gaz po uruchomieniu pojazdu. Przejście w tryb pracy na gazie uzależnione jest również od czasu jaki minął od uruchomienia pojazdu i od prędkości obrotowej silnika. Sterownik posiada ponadto funkcje diagnostyczne oraz funkcje automatycznego powrotu na benzynę w przypadku awarii, bądź wypalenia gazu w zbiorniku.
Sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu LOVATO EASY FAST DIRECT INJECTION do silników 3, 4, cylindrowych z bezpośrednim wtryskiem. Występuje w trzech wersjach dopasowanych do liości cylindrów oraz zaawansowania sterowania silnikiem. Odczytuje sygnały wtrysku paliwa, ciśnienia benzyny, temperaturę silnika, pozostaje w komunikacji ze sterownikiem silnika, za pośrednictwem szyny CAN.