Sterowniki

arrow

Sterownik LANDIRENZO OMEGAS OBD 2-3-4 cylindry LPG / CNG

Sterownik (komputer ECU) zarządzający systemem zasilania gazowego OMEGAS, wyposażony w podłączenie do EOBD. Strategia kontroli elektronicznej jest zarejestrowana na mapie sterowania wtryskiwaczami gazu, która zawiera także wartości obrotów silnika i czasów wtrysku benzyny. Czujnik ciśnienia i temperatury gazu są częścią składową systemu i wysyłają sygnały skierowane do komputera, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pojazdu. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej  zainstalowany przed reduktorem  dostarcza sygnał wykorzystywany do korygowania składu mieszanki względem temperatury oraz określenia momentu przejścia z benzyny na gaz po uruchomieniu pojazdu. Przejście w tryb pracy na gazie uzależnione jest również od czasu jaki minął od uruchomienia pojazdu i od prędkości obrotowej silnika. Sterownik posiada możliwość pełnego zarządzania paliwami, podstawowym oraz alternatywnym. Może w żądanym momencie wyłączać pojedyńcze cylindry zasilane benzyną lub dodać benzyny do mieszanki powietrzno-gazowej. Funkcja rozszerza paletę nietypowych i wymagających silników możliwych do adaptacji.

part
arrow

Sterownik LANDIRENZO OMEGAS OBD 5-6-8 cylindry LPG / CNG

Sterownik (komputer ECU) zarządzający systemem zasilania gazowego OMEGAS, wyposażony w podłączenie do EOBD. Strategia kontroli elektronicznej jest zarejestrowana na mapie sterowania wtryskiwaczami gazu, która zawiera także wartości obrotów silnika i czasów wtrysku benzyny. Czujnik ciśnienia i temperatury gazu są częścią składową systemu i wysyłają sygnały skierowane do komputera, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pojazdu. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej  zainstalowany przed reduktorem  dostarcza sygnał wykorzystywany do korygowania składu mieszanki względem temperatury oraz określenia momentu przejścia z benzyny na gaz po uruchomieniu pojazdu. Przejście w tryb pracy na gazie uzależnione jest również od czasu jaki minął od uruchomienia pojazdu i od prędkości obrotowej silnika. Sterownik posiada możliwość pełnego zarządzania paliwami, podstawowym oraz alternatywnym. Może w żądanym momencie wyłączać pojedyńcze cylindry zasilane benzyną lub dodać benzyny do mieszanki powietrzno-gazowej. Funkcja rozszerza paletę nietypowych i wymagających silników możliwych do adaptacji.

part
arrow

Sterownik SMART ExR

Nowy Sterownik (komputer ECU) zarządzający systemem zasilania gazowego LOVATO SMART, jest niewielkich gabarytów, co  ułatwia montaż. Strategia kontroli elektronicznej jest zarejestrowana na mapie sterowania wtryskiwaczami gazu, która zawiera także wartości obrotów silnika i czasów wtrysku benzyny. Czujnik ciśnienia i temperatury gazu są częścią składową systemu i wysyłają sygnały skierowane do komputera, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pojazdu. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zainstalowany przed reduktorem  dostarcza sygnał wykorzystywany do określenia momentu przejścia z benzyny na gaz po uruchomieniu pojazdu. Przejście w tryb pracy na gazie uzależnione jest również od czasu jaki minął od uruchomienia pojazdu i od prędkości obrotowej silnika. Sterownik posiada ponadto funkcje diagnostyczne oraz funkcje automatycznego powrotu na benzynę w przypadku awarii, bądź wypalenia gazu w zbiorniku.

part
arrow

Sterownik LOVATO SMART 2-3-4 cylindry LPG / CNG

Sterownik (komputer ECU) zarządzający systemem zasilania gazowego LOVATO SMART, jest niewielkich gabarytów ułatwiających montaż. Strategia kontroli elektronicznej jest zarejestrowana na mapie sterowania wtryskiwaczami gazu, która zawiera także wartości obrotów silnika i czasów wtrysku benzyny. Czujnik ciśnienia i temperatury gazu są częścią składową systemu i wysyłają sygnały skierowane do komputera, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pojazdu. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zainstalowany przed reduktorem  dostarcza sygnał wykorzystywany do określenia momentu przejścia z benzyny na gaz po uruchomieniu pojazdu. Przejście w tryb pracy na gazie uzależnione jest również od czasu jaki minął od uruchomienia pojazdu i od prędkości obrotowej silnika. Sterownik posiada ponadto funkcje diagnostyczne oraz funkcje automatycznego powrotu na benzynę w przypadku awarii, bądź wypalenia gazu w zbiorniku.

part
arrow

Sterownik EASY FAST LOVATO C-OBD

Sterownik (komputer ECU) zarządzający systemem zasilania gazowego, wyposażony  jest w diagnostykę OBD. Strategia kontroli elektronicznej jest zarejestrowana na mapie sterowania wtryskiwaczami gazu, która zawiera także wartości obrotów silnika i czasów wtrysku benzyny. Czujnik ciśnienia i temperatury gazu są częścią składową systemu i wysyłają sygnały skierowane do komputera, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pojazdu. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zainstalowany przed reduktorem  dostarcza sygnał wykorzystywany do określenia momentu przejścia z benzyny na gaz po uruchomieniu pojazdu. Przejście w tryb pracy na gazie uzależnione jest również od czasu jaki minął od uruchomienia pojazdu i od prędkości obrotowej silnika. Sterownik posiada ponadto funkcje diagnostyczne oraz funkcje automatycznego powrotu na benzynę w przypadku awarii, bądź wypalenia gazu w zbiorniku.

part
arrow

Sterownik EASY FAST LOVATO OBD 5-6-8 cylindry LPG / CNG

Sterownik (komputer ECU) zarządzający systemem zasilania gazowego, wyposażony jest w diagnostykę OBD. Strategia kontroli elektronicznej jest zarejestrowana na mapie sterowania wtryskiwaczami gazu, która zawiera także wartości obrotów silnika i czasów wtrysku benzyny. Czujnik ciśnienia i temperatury gazu są częścią składową systemu i wysyłają sygnały skierowane do komputera, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pojazdu. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zainstalowany przed reduktorem  dostarcza sygnał wykorzystywany do określenia momentu przejścia z benzyny na gaz po uruchomieniu pojazdu. Przejście w tryb pracy na gazie uzależnione jest również od czasu jaki minął od uruchomienia pojazdu i od prędkosci obrotowej silnika. Sterownik posiada ponadto funkcje diagnostyczne oraz funkcje automatycznego powrotu na benzynę w przypadku awarii, bądź wypalenia gazu w zbiorniku.

part
arrow

Sterownik LOVATO E-GO

Kompaktowy sterownik zarządzający systemem zasilania gazowego LOVATO E-Go, o małych wymiarach ułatwiających montaż. Strategia kontroli elektronicznej jest zarejestrowana na mapie sterowania wtryskiwaczami gazu, która zawiera także wartości obrotów silnika i czasów wtrysku benzyny. Czujnik ciśnienia i temperatury gazu, jest częścią składową systemu i wysyła sygnały do komputera, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pojazdu. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej , jest zainstalowany przed reduktorem i  dostarcza sygnał wykorzystywany do określenia momentu przejścia z benzyny na gaz po uruchomieniu pojazdu. Przejście w tryb pracy na gazie, uzależnione jest również od czasu jaki upłynął od uruchomienia pojazdu, oraz prędkości obrotowej silnika. Sterownik posiada ponadto funkcje diagnostyczne, oraz funkcje automatycznego powrotu na benzynę w przypadku awarii, bądź wypalenia gazu w zbiorniku.

part
arrow

Sterownik LOVATO EASY FAST DIRECT INJECTION

Sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu LOVATO EASY FAST DIRECT INJECTION do silników 3, 4, cylindrowych z bezpośrednim wtryskiem. Występuje w trzech wersjach dopasowanych do liości cylindrów oraz zaawansowania sterowania silnikiem.  Odczytuje sygnały wtrysku paliwa, ciśnienia benzyny, temperaturę silnika, pozostaje w komunikacji ze sterownikiem silnika, za pośrednictwem szyny CAN.

part
arrow

Sterownik INJ

Sterownik (komputer ECU) zarządzający systemem zasilania gazowego, wyposażony  jest w diagnostykę OBD. Osługuje silniki 2, 3, i 4 cylindrowe. Strategia kontroli elektronicznej jest zarejestrowana na mapie sterowania wtryskiwaczami gazu, która zawiera także wartości obrotów silnika i czasów wtrysku benzyny. Czujnik ciśnienia i temperatury gazu są częścią składową systemu i wysyłają sygnały skierowane do komputera, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pojazdu. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zainstalowany przed reduktorem  dostarcza sygnał wykorzystywany do określenia momentu przejścia z benzyny na gaz po uruchomieniu pojazdu. Przejście w tryb pracy na gazie uzależnione jest również od czasu jaki minął od uruchomienia pojazdu i od prędkości obrotowej silnika. Sterownik posiada ponadto funkcje diagnostyczne oraz funkcje automatycznego powrotu na benzynę w przypadku awarii, bądź wypalenia gazu w zbiorniku.

part
arrow

Sterownik EMG

Sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu LOVATO EASY FAST DIRECT INJECTION do silników 3, 4, cylindrowych z bezpośrednim wtryskiem. Występuje w trzech wersjach dopasowanych do liości cylindrów oraz zaawansowania sterowania silnikiem.  Odczytuje sygnały wtrysku paliwa, ciśnienia benzyny, temperaturę silnika, pozostaje w komunikacji ze sterownikiem silnika, za pośrednictwem szyny CAN.

part