LOVATO EASY FAST C-OBD LPG

Jest przeznaczony do adaptacji samochodowych silników benzynowych w celu zasilania gazem LPG posiadających od 2 do 8 cylindrów. Instalacja charakteryzuje się łatwym montażem zintegrowanych komponentów oraz uproszczoną kalibracją systemu. Dla użytkownika jest obsługiwana intuicyjnie i ceniona za bezawaryjność. Sterownik systemu posiada system autodiagnozy OBD, który współpracuje z samochodowym systemem diagnostycznym.

system gazowy 1 2 3 4 5 6
arrow

Reduktor LOVATO RGJ 3.2L / UHP1

Reduktor - parownik model RGJ-3, jednostopniowy, sterowany elektronicznie. Zalecany do samochodów wyposażonych w silniki o mocy maksymalnej do 170 KM. Pełni funkcję podgrzania ciekłego gazu LPG z  wykorzystaniem gorącej cieczy chłodzącej silnika i zmiany stanu skupienia LPG na gazowy z jednoczesną regulacją ciśnienia. Posiada wbudowany filtr fazy ciekłej LPG.

 

 

Reduktor, parownik model UHP, jednostopniowy, sterowany elektronicznie o dużej wydajności. Zalecany do samochodów wyposażonych w silniki 5,6,8 cylindrowe o mocy maksymalnej ok 270 KM HP do 315 KM SUPER HP. Pełni funkcję regulatora ciśnienia gazu LPG z wykorzystaniem gorącej cieczy chłodzącej silnika do zmiany stanu skupienia LPG na gazowy. Posiada wbudowany elektrozawór gazowy i filtr fazy ciekłej LPG.

part
arrow

Filtr gazu fazy lotnej LOVATO LPG / CNG z czujnikiem podciśnienia powietrza i temperatury gazu2

Zespół filtrujący z czujnikiem i wymiennym wkładem umieszczony jest na przewodzie łączącym reduktor z listwą wtryskiwaczy i oczyszcza gaz. Posiada zabudowany czujnik temperatury i ciśnienia gazu.Filtr gazu w systemie EASY FAST OBD wyposażony jest dodatkowo w czujnik temperatury gazu oraz czujnik podciśnienia powietrza w kolektorze ssącym. Zalecane jest stosowanie oryginalnych filtrów producenta, mają one dużą skuteczność filtrowania.

part
arrow

Listwa wtryskowa KP 2-3-4 cylindry LOVATO SMART LPG / CNG , EASY FAST LPG / CNG3

Wtryskiwacze KP cechują się dużą funkcjonalnością. Można je rozłączać i łączyć w grupy tworząc listwę wtryskową. Małe gabaryty dają możliwość łatwiejszego i precyzyjniejszego montażu. Dla użytkownika z pewnością zostaną docenione za cichą pracę i wysoką trwałość.

part
arrow

Przełącznik benzyna-gaz LOVATO4

Przełącznik elektroniczny posiada następujące funkcje: dwie pozycje wyboru zasilania: gaz/benzyna, wskazanie rodzaju i ilości pozostałego paliwa aktualnie używanego, przy użyciu diód świetlnych. Jest ponadto wyposażony w sygnał akustyczny, który aktywuje się w następujących warunkach: powrót do zasilania benzyną z powodu braku paliwa LPG, lub powrót do zasilania benzyną w celu dokonania diagnostyki systemu.

part
arrow

Sterownik EASY FAST LOVATO C-OBD5

Sterownik (komputer ECU) zarządzający systemem zasilania gazowego, wyposażony  jest w diagnostykę OBD. Strategia kontroli elektronicznej jest zarejestrowana na mapie sterowania wtryskiwaczami gazu, która zawiera także wartości obrotów silnika i czasów wtrysku benzyny. Czujnik ciśnienia i temperatury gazu są częścią składową systemu i wysyłają sygnały skierowane do komputera, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pojazdu. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zainstalowany przed reduktorem  dostarcza sygnał wykorzystywany do określenia momentu przejścia z benzyny na gaz po uruchomieniu pojazdu. Przejście w tryb pracy na gazie uzależnione jest również od czasu jaki minął od uruchomienia pojazdu i od prędkości obrotowej silnika. Sterownik posiada ponadto funkcje diagnostyczne oraz funkcje automatycznego powrotu na benzynę w przypadku awarii, bądź wypalenia gazu w zbiorniku.

part
arrow

Czujnik temperatury cieczy chłodzącej LOVATO LPG6

Czujnik temperatury cieczy chłodzącej pobiera odczyt temperatury , bezpośrednio z reduktora. Sygnał przekazywany jest do sterownika, uzupełniając informacje, potrzebne do bezawaryjnego funkcjonowania silnika na gazie.

part