LANDIRENZO EVO CNG

Jest przeznaczony do adaptacji samochodowych silników benzynowych 2,3 lub 4 cylindrowych w celu zasilania gazem LPG. Instalacja charakteryzuje się łatwym montażem zintegrowanych komponentów oraz uproszczoną kalibracją systemu. Dla użytkownika jest obsługiwana intuicyjnie i ceniona za bezawaryjność.

system gazowy 1 2 3 4 5 6
arrow

Reduktor LANDIRENZO NG1 CNG1

Reduktor CNG, model NG 1, jednostopniowy, sterowany elektronicznie, zalecany do silników wolnossących i doładowanych.  Reduktor redukuje ciśnienie gazu z aż 200 bar na wejściu od butli CNG do tylko 2 bar na wyjściu na listwę wtryskową. Wydajność reduktora to 22 Kg / h. Reduktor posiada  elektrozawór odcinający dopływ gazu podczas pracy na benzynie i zawór bezpieczeństwa. NG1 obsługuje pojazdy wyposażone w silniki o mocy do 150 KM.

part
arrow

Filtr gazu fazy lotnej MED LPG / CNG2

 Filtr jednorazowy umieszczony jest na przewodzie łączącym reduktor z listwą wtryskiwaczy i oczyszcza przepływający gaz. Zalecane jest stosowanie oryginalnych filtrów producenta, mają one dużą skuteczność filtrowania.

part
arrow

Listwa wtryskowa 4 cylindry LANDIRENZO EVO LPG / CNG3

Wtryskiwacze są zarządzane sterownikiem ECU gazu. Na listwie mogą być zainstalowane 2, 3 lub 4 wtryskiwacze, co pozwala na pokrycie szerokiego pola możliwych zastosowań. Małe gabaryty listwy wtryskowej ułatwiają montaż w komorze silnika.

part
arrow

Przełącznik benzyna-gaz LANDIRENZO OMEGAS LPG / CNG , EVO LPG / CNG4

Przełącznik elektroniczny posiada następujące funkcje: dwie pozycje wyboru zasilania gaz/benzyna, wskazania rodzaju i ilości pozostałego paliwa aktualnie używanego przy użyciu diód świetnych. Jest ponadto wyposażony w sygnał akustyczny, który aktywuje się w następujących warunkach: powrót do zasilania benzyną z powodu braku paliwa LPG lub powrót do zasilania benzyną w celu dokonania diagnostyki systemu.

part
arrow

Sterownik LANDIRENZO EVO 2-3-4 cylindry LPG / CNG5

Sterownik (komputer ECU) zarządzający systemem zasilania gazowego LANDIRENZO EVO, jest niewielkich gabarytów ułatwiających montaż. Strategia kontroli elektronicznej jest zarejestrowana na mapie sterowania wtryskiwaczami gazu, która zawiera także wartości obrotów silnika i czasów wtrysku benzyny. Czujnik ciśnienia i temperatury gazu są częścią składową systemu i wysyłają sygnały skierowane do komputera, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pojazdu. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zainstalowany przed reduktorem  dostarcza sygnał wykorzystywany do określenia momentu przejścia z benzyny na gaz po uruchomieniu pojazdu. Przejście w tryb pracy na gazie uzależnione jest również od czasu jaki minął od uruchomienia pojazdu i od prędkości obrotowej silnika. Sterownik posiada ponadto funkcje diagnostyczne oraz funkcje automatycznego powrotu na benzynę w przypadku awarii, bądź wypalenia gazu w zbiorniku.

part
arrow

Czujnik podciśnienia powietrza i temperatury gazu LANDIRENZO LPG / CNG6

Czujnik P/T/MAP przekazuje do sterownika informacje o bieżącym ciśnieniu i temperaturze gazu dostarczonego do listwy wtrysku gazu. Dodatkowo mierzy ciśnienie absolutne w układzie zasysania powietrza do silnika.

part